poniedziałek, 11 lutego 2013

Walentynkowe cake popsy.

Walentynki za pasem, a więc nie może obejść się bez pełnych miłości i słodkości podarków. Świetnym pomysłem na słodki prezent dla waszej drugiej połówki są Cake popsy. Pomysł zaczerpnięty i lekko zmodyfikowany z bardzo sympatycznego bloga, podaje link:
http://wypiekizpasja.blox.pl/2012/02/Walentynkowe-Cake-Popsy.html
i pozdrawiam autorkę :)






Składniki:

Okruszki ciasta (u mnie Red Velvet cake)
4-5 łyżek mascarpone
Tabliczka czekolady
łyżka masła
walentynkowe cukrowe confetti
patyczki do lizaków lub szaszłyków

KROK PO KROKU:

1) Upiekłam Red Velvet Cake z połowy składników, wystudziłam i pokruszyłam.
2) Okruszki mieszamy z mascarpone (mascarpone dodajemy powoli do uzyskania zwartego, łatwo formującego się ciasta)
3) Formujemy nieduże serduszka lub kuleczki (przede wszystkim niezbyt ciężkie)
4) Czekoladę roztapiamy w kąpieli wodnej lub mikrofali, z łyżką masła.
5) Patyczek lekko moczymy w czekoladzie, wsuwamy go w dół serduszka do ok. połowy jego wysokości. Moczymy resztę całości w czekoladzie. Od razu posypujemy posypką cukrową.
6) Odstawiamy do lodówki, by czekolada się zastygła.

Z reszty ciasta można zrobić inne mniejsze Cake Popsy :)



Lizaki przechowywamy w lodówce :)




1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...