środa, 18 września 2013

Rabarbarowe Muffinki

Spory czas temu zrobiłam w słoiczku rabarbar. Zostało mi go trochę, a słoiczkowanie to dobry sposób na przechowywanie. Rabarbar przesmażyłam z brązowym cukrem i czekał tak na mnie aż do tego tygodnia. Wykorzystałam mój mały słoiczek do tego, aby upiec rabarbarowe muffinki.... tak przy okazji tej umówionej kawy z Dominiką :)

Kawa wypita, muffinki zjedzone... Pysznie było!







SKŁADNIKI:

Jak zawsze dziele składniki na dwa. Suche i mokre. Najprostszy sposób na Muffinki, nie jeden leniuch wypiekowy, przyrządziłby ich masę.



SKŁADNIKI SUCHE:

180 g mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
szczypta soli
50g cukru brązowego
50g cukru białego
konfitura z rabarbaru



SKŁADNIKI MOKRE:

1 jajko
0,5 szklanki mleka
60g stopionego masła

KROK PO KROKU:

1) Składniki suche i mokre rozdzielamy na dwie miski. Łączymy każde ze sobą.
2) Następnie wystarczy tylko dodać do mokrych składników, składniki suche. Wszystko łączymy ze sobą i gotowe! Muffinki są gotowe do pieczenia. Napełniamy, więc foremki lub papilotki i wstawiamy do pieca.

Pieczemy w 210 stopniach/ 20 minut.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...